BareMinerals READY eyeshadow 4.0 review + ooglook

bare-minerals-ready-1

Twee maanden geleden was ik met school een dagje naar Parijs. En wat ga je dan doen als make-up fanaat? Juist… je brengt een bezoekje aan de Sephora.

Aangezien er zich geen Sephora meer bevind in Nederland is het een heel gedoe om aan producten te komen, je kan het natuurlijk wel gewoon bestellen in hun webshop.. maar persoonlijk vind ik het toch altijd fijner als ik de producten in het echt kan zien, en bijvoorbeeld de pigmentatie kan uittesten.

Een Sephora is in Parijs niet moeilijk te vinden, op elke hoek ligt er wel een. Mijn beste vriendin is ook gek op make-up, dus bij de eerste die we tegen kwamen liepen we meteen naar binnen.

De winkel was vele malen groter dan die wij in Nederland in de v&d filialen hadden, ik had geen idee wat ik moest kopen! het liefste nam ik van elk merk wel wat.

Nadat we eindelijk een verkoper hadden gevonden die Engels kon spreken vroeg ik haar om advies, ik wou een oogschaduw palette waar ik lichte maar ook wat donkerdere looks mee kon maken. Toen stelde zij mij voor aan het merk BareMinerals .. Ik had hier nog nooit eerder van gehoord, maar zij zelf zwoor bij dit merk, en bood aan om mijn make-up te doen.

“Ready” Zei ze toen ze nog een laatste keer met haar blending kwast over mijn ooglid heenging. Zodra ik in de spiegel keek was ik meteen al helemaal verkocht! De pigmentatie van deze oogschaduw was echt fantastisch!

foto 1

Het doosje ziet er heel simpel uit, gewoon een zwart vierkantje, niks bijzonders.Binnenin zitten vier kleuren: Serendiptous, Magnetism, Fate en Apropos. allemaal hebben ze een super goede pigmentatie en blenden allemaal als een droom!

foto 2x

Ik heb ook een ooglook gemaakt, deze draag ik eigenlijk best vaak. Zodat jullie een beetje een beeld kunnen krijgen van de kleuren.

foto

Hij is ook niet al te prijzig, voor dit palette heb ik 28 euro betaalt. Het is natuurlijk niet zo goedkoop als een kruitvat merk, maar ik betaal liever wat meer voor zo’n goede kwaliteit dan dat ik geld uitgeef aan een paar oogschaduuws waar de pigmentatie compleet waardeloos van is.

Dit is een van de weinige producten waar ik echt totaal GEEN negatieve punten van weet te noemen!

 Hopelijk vonden jullie deze review leuk! Heeft iemand anders ervaringen met BareMinerals?

 

-xxx-

Anne

2 gedachtes over “BareMinerals READY eyeshadow 4.0 review + ooglook

Geef een reactie

