Top 5 nummers van November !

music-love-heart-notes

Ik ken niet één iemand die niet van muziek houd. Ik zelf luister er elke dag, en het liefste elke minuut naar. Ik ben zo iemand die bijvoorbeeld een liedje helemaal geweldig vind, hem dan honderden keren opnieuw afspeelt en het vervolgens écht voor een lange tijd even niet meer kan aanhoren! Ik ben dus altijd opzoek naar nieuwe nummers en artiesten… Dit is mijn top vijf nummers die ik deze maand heb ontdekt en constant luister!

1: Hozier- Take me to church

Dit is voor mij toch wel hét liedje van de maand. Ik heb deze dag in en dag uit geluisterd.

Een vriendin van mij liet hem mij horen toen ik bij haar was blijven slapen, in het begin dacht ik “Wat een saai liedje” Maar de dag erna zetten ik hem thuis nog eens op, en kon niet meer stoppen met luisteren! Echt een aanrader!

De band zelf kende ik ook nog niet, hun muziekstijl spreekt mij erg aan, maar geen van hun andere liedjes kan hier tot nu toe nog aan tippen.

2: Taylor Swift – Black Space

Ik ga eerlijk tegen jullie zijn … Eerst wou ik dit liedje niet eens op dit lijstje zetten omdat ik echt een hekel heb aan haar muziek. Maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik dit liedje verschrikkelijk vind, ook al zou ik dat best willen! Dit liedje heeft gewoon zo iets catchys, ik kan het maar niet uit mijn hoofd krijgen. Daarom zit ik deze op nummer 2.

Als je de muziek clip nog niet hebt gezien van dit nummer, raad ik je het wel aan om te doen. Taylor is echt een creep Het is een beetje hoe ik me haar voorstel in het echten leven.

3: The red hot chili peppers – Dani California

Jeez! Wat is dit een lekker nummer zeg! Ik herontdekte dit nummer ongeveer twee weken geleden. Ik had het nummer natuurlijk al wel eens van tevoren gehoord maar had het nooit echt een kans gegeven. Toen ik het op de radio hoorde werd ik er meteen helemaal blij van… Ik heb hier niet echt veel over te zeggen.. maar echt een aanrader!

4: Sleeping with sirens – Kick me

Sleeping with sirens is een band waar ik toch al een tijdje naar luister, ik vind hun muziek helemaal geweldig. Alleen hadden ze al iets meer dan een jaar geen nieuwe liedje meer uitgebracht. Deze maand kwamen ze dus met het goede nieuws … een nieuwe singel!

Ze zijn een wat “alternatievere” band als je het zo zou willen noemen, maar hun laatste album was toch wat meer pop. Hier hebben ze ook best veel commentaar op gekregen, maar met deze singel zeurt niemand er meer over! Wat een knaller! En een heel energiek nummer!

5: Destine – Stars

Nu we het toch over comebacks hebben … Dit is een band waar ik nu al meer dan vier jaar met veel plezier naar luister en ook een paar keer live heb mogen zien! Maar ook hun maakte een jaar geleden bekend dat ze even een pauze wouden nemen.

Je ziet het al aankomen; Deze maand kondigde ze hun comeback aan!

Ze hebben namelijk hun derde album al helemaal klaar! Alleen om het uittebrengen hebben ze geld nodig aangezien ze zich niet bij een record label willen aansluiten, daarom hebben ze nu een crowdfunding project, om daar meer informatie over te krijgen bezoek dan hun crowdfunding page.

Ik had al een tijdje niet meer naar hun muziek geluisterd, maar sinds hun aankondiging heb ik weer even allebei hun albums opgezet en ben ik weer helemaal verslaafd! Waarschijnlijk kennen de meeste van jullie dit liedje wel nog, een paar jaar geleden was het toch wel een “zomer hit” en werd het vaak op de radio gedraaid.

Wat is jullie top 5? IK vind het altijd leuk om nieuwe muziek te ondekken dus heeft iemand een nummer waar ik écht naar moet luisteren?!

-xxx-

Anne

10 gedachtes over “Top 5 nummers van November !

  1. DESTINE!!!!!!!!!! ❤ leuke top 5!!!!!!!!!!! Ik ben gek op hun muziek!! En kan niet wachten op hun nieuwe cd!!! 🙂 . The vamps is ook een leuke band !!! Lekker vrolijke muziek!!! The Doots ( Nederlandse band ) zijn ook echt geweldig!!! Ik heb wel een top 5!!!

    1. The Doots – Anywhere
    2. The Vamps – Oh Cecila
    3. Taylor Swift – Shake it off
    4. Tiesto – Wasted
    5. 5 seconds of summer – Amnesia

    Like

    • Aaha je kent hun?! Soms heb ik het idee alsof niemand ze kent en dat ze uitgestorven zijn ofzo haha! En jaa the vamps heeft ook super leuke liedjes! En 5sos!! Omg die was ik helemaal vergeten! Misschirn voor volgende maand haha

      Liked by 1 persoon

      • haha ja ik ken ze.. Ga al vaak naar optredens van ze. Ze blijven leuk!! 😀 Jij ook dus :P. Haha bij deze dus… Nog iemand die ze kent!!! Haha … goed zo! 😀 Heb je in ieder geval alvast een band voor volgende maand! 🙂

        Like

Geef een reactie

