Mijn top 3 kerstfilms !

christmas-tree-and-fireplace
Het is alweer bijna kerstmis! Dat betekent dus dat we al onze kerstfilms weer uit de kast kunnen halen en ze weer met veel plezier lekker op de bank met een warm drankje kunnen bekijken! Ik heb een top 3 met mijn go-to kerstfilms gemaakt en wil ze graag met jullie delen!

 1: Santa Claus deel 1
Dit is by far mijn nummer 1. Sinds dat ik klein ben kijk ik deze film al elk jaar samen met mijn moeder. Ik kan hem over en over kijken, hij zal me nooit gaan vervelen.
Het verhaal gaat over scot calvin (gespeelt door Tim Allen)  Die op een aparte wijze de Kerstman ombrengt, als hij daarna zelf de rode jas aandoet word hij de nieuwe Kerstman. Wat uiteindelijk heel erg veel dilemma’s oplevert.
Er is ook al een deel 2 en 3 uit. Ze zijn allebei ook echt super leuk! Maar deel 1 blijft toch écht de beste.
foto 1 - kopie (3)
2: A Christmas Carol
Deze film is nog niet zo gek lang uit (2009)  Ik kan me nog herinneren dat ik hem in de bioscoop heb gezien samen met mijn zus. Normaal houd ik niet zo van animatie films, maar deze vind ik echt geweldig! Hij is grappig maar daarnaast ook zielig ( je moet wel weten dat ik heel gevoelig ben voor films) Dus ik zat héél misschien een traantje weg te pinken onder het kijken, maar gelukkig heeft niemand dat opgemerkt 😉
Iedereen kent het originele verhaal wel, aangezien het een echte klassieker is. Maar misschien toch even een korte uitleg: scrooge ( de hoofdpersoon) Heeft alles opzij gezet voor maar 1 ding : geld. Uiteindelijk word hij bezocht door drie geesten, die hem laten inzien dat hij fout zit.
foto 2 - kopie (3)
3: The Grinch
Ik vond nummer 3 maar moeilijk op te schrijven, aangezien er nog zó veel leuke kerstfilms zijn. Maar toch ben ik weer voor een klassieker gegaan: The Grinch. Ik bedoel maar. wie heeft die nou niet gezien?! Ik keek hem altijd op de basisschool tijdens de kerstviering en heb er super leuke herinneringen aan.
De Grinch is een groen “monster” Die een hekel heeft aan kerst. Gaandeweg vind je uit waarom hij dat nou eigenlijk heeft.
foto 3 - kopie (2)
Wat is jouw top 3 kerstfilms die je dit jaar zeker nog een keer gaat kijken?
Hopelijk vonden jullie het leuk!
-xxx-
Anne
15 gedachtes over “Mijn top 3 kerstfilms !

  1. Pingback: The christmas tag | beautymodification

Geef een reactie

