Piercing wishlist!

Lip-piercings-a-classical-drilling-1
Een tijdje geleden schreef ik een artikel over al mijn piercings, toen kreeg ik de vraag of ik er nog meer wou laten zetten. Het antwoord is ja! Daarom deze piercingwishlist.

1: Triple foraward helix
Ik zag deze piercing voor het eerst op de site van mijn piercer en ik was er meteen verliefd op. Wat is dit mooi zeg! Dit is denk ik daarom ook mijn eerst volgende piercing die ik wil laten zetten.
Alleen denk ik dat ik ze toch stuk voor stuk kom te laten zetten en ze niet alle drie in één keer laat piercen aangezien ze nogal dicht bij elkaar zitten en ik niet denk dat mijn oren dat aankunnen.
foto 2 - kopie (4)
2: Sideburn piercing
Deze piercing vind ik juist mooi omdat hij zo apart is, ik heb tot nu toe nog niemand er mee zien lopen. Het is eens wat anders dan de standard oor piercings. Ik twijfel wel een beetje aan welk oor ik hem wil laten zetten, ik ben namelijk bang dat het een beetje te druk word met mijn andere piercings.
foto 3 - kopie (3)
3: Septum
Je haat het of je houd er van. Er zijn veel verschillende meningen over de septum piercing. Op het begin vond ik er echt niks aan. Een vriendin van mij had hem laten zetten een paar jaar geleden en ik vond het maar uitzien als een koeienring door haar neus. Maar nu vind ik het echt super mooi! Ik denk dat ik er gewoon even aan moest wennen.
Als ik deze laat zetten moet ik waarschijnlijk wel mijn lippiercing eruit halen, omdat het anders misschien te druk word in mijn gezicht? Maar ik ben nog niet bereid om die eruit te halen. Dus deze piercing zal nog een tijdje moeten wachten!
foto 5 - kopie (2)
4: Micro dermal
Deze piercing vind echt iets heel elegants hebben, ik weet niet precies waarom maar hij is gewoon subtiel en toch super mooi! Alleen hoor ik dat hij echt heel moeilijk te genezen is, en hij er snel uitroeit. Daarnaast zou hij ook best pijnlijk moeten zijn!
foto 4 - kopie (2)
5: Nek piercing
Dit is de laatste piercing op mijn wishlist! Ik ben helemaal verliefd op deze piercing. Ik zag hem voorbij komen op Instagram. Ik had vantevoren echt geen idee dat je daar een piercing zou kunnen zetten. Hij is niet erg opvallend en als je je haar los hebt is hij niet eens zichtbaar.
Heel blij liet ik deze foto zien aan mijn vrienden en wat familie. Maar tot nu toe vind iedereen hem tot mijn verbazing lelijk! wat vinden jullie?
foto 1 - kopie (4)
Wil iemand van jullie nog piercings laten zetten? zo ja, welke? let me know 😊
-xxx-
Anne
20 gedachtes over “Piercing wishlist!

  1. Jaren geleden een wenkbrauwpiercing gehad, mis hem wel. Wie weet ooit weer eens, deed geen pijn trouwens, dat zal voor die van jou wel niet gelden πŸ™‚

    Like

  2. Ik heb zelf een septum, ben ik heel blij mee maar het laten zetten was een verschrikkelijke pijn! Er zijn er inderdaad die zeggen dat het lijkt op een koeiering maar intussen heb je al heel mooie juweeltjes zoals deze van BVLA en Anatometal die je heel glamorous doen lijken ermee πŸ™‚ veel succes bij je keuze πŸ™‚

    Like

Geef een reactie

