Kylie Jenner lip tutorial

11

Een make-up look die in 2014 wel heel erg vaak in de spotlights heeft gestaan zijn de lippen van Kylie jenner. Iedereen wou opeens de dikker getekende matte lippen van haar hebben. Er waren dan ook veel speculaties over welke lipstick ze nou eigenlijk gebruikt. In een reeds interview verklapte haar zus, Kim Kardashian haar geheim: M.A.C lipliner “Soar”

Zodra ik het interview zag ben ik meteen opzoek gegaan naar deze lipliner, wat nog een hele opgaven was… In de webshop van M.A.C is hij zeker al twee hele maanden uitverkocht en in de counters moet je ook maar net geluk hebben dat ze hem hebben binnengekregen. Na een tijdje zoeken wist ik hem dus eindelijk te bemachtigen en heb ik zo snel mogelijk deze tutorial gemaakt!

Stap 1: Prime je lippen.

Deze stap is echt noodzakelijk, als je ze niet primed gaat de lipliner zich al binnen ongeveer 1 uurtje verplaatsen, dit houd hem mooi op zijn plaats. Ik gebruik hiervoor de M.A.C prep en prime lip.

foto 1 - kopie (5)

foto 2 - kopie (5)

Stap 2: Breng foundation aan op je lippen.

Door een beetje foundation op je lippen aan te brengen worden je lippen mooi egaal, en is het makkelijker om je lippen te tekenen. Ook word de pigmentatie van de lipliner beter.

foto 2 - kopie (4)

Stap 3: line je lippen.

Dit is het moeilijkste van deze look. Kylie jenner maakt namelijk haar lippen een heel stuk groter met de lipliner. Als je wilt dat het nog steeds een beetje natuurlijk uit blijft zien, raad ik je aan om alleen het witte randje net boven je lip mee te nemen, zo maak je ze toch wat dikker, maar krijg je geen opgezwollen lippen. Hier gebruik ik de lipiner “soar” van M.A.C voor.

foto 3 - kopie (4)

foto 1 - kopie (6)

Stap 4: Kleur ze helemaal in.

Kylie gebruik alleen deze lipliner, en geen lipstick erbovenop. Dus het volgende wat je moet doen is ze gewoon helemaal inkleuren, en je bent klaar!

1

Hopelijk vonden jullie dit artikel leuk!

-xxx-

Anne

Volg jij mij al op bloglovin ?

6 gedachtes over “Kylie Jenner lip tutorial

Geef een reactie

