Catrice ombre nail polish review

Het leek wel vorig jaar dat ik voor het laatst in de kruitvat was (Ha-ha-ha, ik moest er ook even een Nieuwjaars grapje ingooien!) Ik was eigenlijk opzoek naar een nieuwe lipstick, maar toen ik in het assortiment van Catrice aan kijken was, viel me hun nieuwe “top coat” meteen op. De ombre nail polish. Natuurlijk kon ik mezelf weer eens niet bedwingen en moest ik hem kopen.

De verpakking is hetzelfde als alle nagelbakjes van Catrice, simpel en strak.

foto 1 - kopie (7)

Toen ik hem thuis meteen openmaakte, was het kwastje het eerste wat mij meteen opviel; hij is plat, en de haartjes zitten heel dicht bij elkaar, zodat ze bijna niet kunnen bewegen. Op het begin vond ik het een beetje een afknapper, maar nadat ik hem gebruikte vind ik hem zelfs heel erg fijn en makkelijk in gebruik.

foto

Omdat ik meteen een nieuwe nagellak wou om hem mee uitproberen, kocht ik ook van Catrice nummer 57 Karl Says Trés Chic. Een beetje een aparte naam, maar een hele mooie kleur! Een beetje oudroze, die wel héél erg goed dekt. ik hoefde er maar één laagje van op te brengen.

foto 2 - kopie (6)

foto 3 - kopie (5)

Nu is het dan eindelijk tijd om de ombre nagellak uit te proberen! De substantie is niet zoals een gewone nagellak, het is heel erg waterig, dus je hoeft er niet veel van op het kwastje te pakken. Hieronder op de foto heb ik op mijn middelvinger en wijsvinger 1 laagje opgebracht, zoals je kan zien heeft het de nagellak al een klein beetje donkerder gemaakt.

foto 4 - kopie (4)

Het duur maar een paar seconde om het op te laten drogen, je hoeft dus niet als met nagellak een paar minuten te wachten voordat je eindelijk de volgende laag erop kan aanbrengen.

Uiteindelijk heb ik op mijn middelvinger 2 laagjes aangebracht, en op mijn wijsvinger 3, mijn ringvinger is nog steeds de originele kleur.

foto 5 - kopie (3)

Zoals je ziet maakt het de nagellak wel degelijk donkerder,  na ongeveer 4 a 5 laagjes zie je geen verschil meer, dus als je ze dan nog donkerder wilt kom je toch echt een andere nagellak te kopen. Maar voorderest ben ik écht zeer tevreden over deze top coat. hij doet wat hij moet doen, is fijn om aan te brengen, droogt snel en geeft een mooi effect! Niks op aan te merken dus!

Bij de kruitvat is hij te koop voor € 2,99

Hopelijk vonden jullie dit artikel leuk!

-xx-

Anne

Volg jij mij al op bloglovin ?

7 gedachtes over “Catrice ombre nail polish review

Geef een reactie

