Mijn bestelling bij body en fitshop

foto 1 - kopie (6)

Zoals jullie misschien wel weten, is een van mijn goede voornemens dit jaar om gezonder te leven, en ook wat af te vallen. Dit doel had ik vorig jaar ook, maar het lukte me niet om door te zetten. Toen der tijd kwam ik al langs deze site: body en fitshop . Ze verkopen allerlei gezonde producten, shakes, eiwit poeders e noem maar op! Deze week plaatste ik mijn eerste bestelling, en ik wil jullie graag laten zien wat ik gekocht heb

Smart protein shakes

Als eerste kwam ik op deze site omdat ik shakes wou bestellen, en meteen vielen mijn ogen op deze shake. Hij heeft weinig calorieën, veel eiwit en bijna geen kolhydraten! omdat ik vooral het letten ben op mijn kolhydraten was dit dus een goede optie! Ook vielen mijn ogen meteen op de verschillende smaken. Normaal hebben zo’n shakes alleen maar standaard smaken zoals: chocola, vanille, aardbei en banaan. Maar deze had ook smaken erbij zoals: chocolade caramel, nutella hozelnoot,cookies and cream, coconut icecream en frozen cappuccino. waaruit ik natuurlijk de nutella smaak heb uitgezocht!

foto 4 - kopie (5)

Deze shakes zijn in verschillende maten en prijzen verkrijgbaar. Ook zijn ze totaal niet prijzig Ik heb de op een na grootste gekocht, waar je rond de 35 shakes mee kan maken. Deze kostte 18,50.

Broccoli chips

Ik heb misschien wel uren op deze website rondgebracht, en opeens kwam ik deze broccoli chips tegen. Ik ben nooit zo een fan geweest van groenten, ik vind het gewoon weg niet lekker. En ja ik weet dat groenten belangrijk zijn. Ik dwing mezelf dan ook om ze te eten, maar soms lukt dat gewoon niet. Toen ik deze chips zag besloot ik ze een kans te geven. het is natuurlijk niet veel groente die je binnenkrijgt maar alle beetjes helpen! en het is natuurlijk altijd beter dan met een kommetje chips op de bank te zitten! Ik ben erg benieuwt naar de smaak.

foto 2 - kopie (7)

Dit zakje kostte 3,99

Protein cookies

Als laatste besloot ik om de protein cookies in mijn winkelmandje te gooien. Ze zagen er super lekker uit, en bevatten ook nog eens veel eiwitten. Wat vooral goed is na een work-out als bijvoorbeeld een snack en de groei van de spiermassa. wel vond ik ze wat aan de prijzige kant, in een doos krijg je 12 koekjes, voor 7,90. Maar als ze lekker zijn; waarom niet?!

foto 3 - kopie (6)

Zouden jullie misschien van een van deze producten een review uitgebreide willen hebben? en kende jullie deze site al?

Hopelijk vonden jullie het een leuk artikel!

-xx-

Anne

5 gedachtes over “Mijn bestelling bij body en fitshop

  1. Ik vind dat echt een fijne webshop! Ik zie dat je een grote pot smartproteine hebt besteld. Wist je dat je ook een proefverpakking kunt bestellen? Dan heb je van alle smaken een zakje en kun je kijken welke je het lekkerste vindt. Die koekjes zijn lekker 🙂 Ik heb nu net de koekjesmix besteld, kun je zelf koekjes maken die hoog in eiwit en laag in khd zijn, perfect!

    Like

Geef een reactie

