Diy Oogschaduwbasis

foto 2 - kopie (9)

Waarom veel geld uitgeven aan een goede oogschaduwbasis als je er ook gewoon een goedkoop zelf thuis kan maken? Ik zat al een tijdje te spelen met hoe je het beste een goed blijvende basis kan maken. Na ongeveer twee weekjes geprutst te hebben heb ik eindelijk een perfecte combinatie gevonden en wil ik hem graag met jullie delen!

Wat heb je nodig?

–  wattenstaafje

– bodyboter

– gezichtsprimer ( het liefst zonder Olie! Dan blijft hij namelijk veel beter op zijn plaats)

– foundation

– een bakje waar je de basis in wilt bewaren

foto 2 - kopie (8)

Als eerste voeg je ongeveer twee pompjes van de gezichtsprimer in het bakje toe. Zoals ik al zei; zorg dat de primer geen olie bevat. Anders glijd de basis namelijk binnen een paar minuten zo van je oogleden af, aangezien die normaal al wat vettiger zijn dan de rest van je gezicht.

foto 3 - kopie (7)

Daarna voeg je ongeveer dezelfde hoeveelheid bodyboter toe. Ik gebruik zelf hiervoor eentje van de bodyshop, maar je kan natuurlijk ook een goedkopere gebruiken, zolang hij maar een dikke substantie heeft. Meng deze twee producten goed door elkaar heen voordat je naar de volgende stap gaat!

foto 4 - kopie (6)

Voeg als laatste de foundation toe, een tot twee pompjes zouden genoeg moeten zijn! Dit zorgt ervoor dat de basis een mooie egale kleur krijgt!

foto 1 - kopie (9)

Dat was alles! binnen 2 a 3 minuten heb je deze basis af, en hoef je niet veel geld uitgegeven! Hij blijft bij mij rond de 7/8 uur perfect zitten, en houd mijn oogschaduw perfect op zijn plaats

foto 3 - kopie (8)

Hopelijk vonden jullie dit artikel leuk! voor meer diy’s klik dan hier

-xxx-

Anne

Volg jij mij al op bloglovin ?

17 gedachtes over “Diy Oogschaduwbasis

  1. Nee, hij is totaal niet vettig, aangezien de bodybutter gelijk intrekt en er voorderest geen olie in de primer zit. Hopelijk beantwoord dit een beetje je vraag? Dankjewel voor je reactie! X

    Like

Geef een reactie

