14 random questions tag

keep-calm-and-ask-me-196

Ik heb tags nooit zo leuk gevonden zoals ik wel eens eerder vermeld heb, maar de laatste tijd zie ik toch wel eens hier en daan leuke voorbij vliegen, zoals deze: the 14 random questions tag

1. Als je je naam kon veranderen naar elke andere naam, welke zou dat dan zijn en waarom?

Ik ben zelf echt heel erg blij met mijn eigen naam ( thanks mam en pap) maar als ik zou moeten kiezen zou ik voor de naam “Shanty” gaan. Ik weet niet precies uit welk land deze naam komt, maar ik heb hem altijd al erg mooi gevonden. Het klinkt erg sierlijk en ik roep altijd dat ik later mijn kind zo wil noemen.. dus shanty it is!

2. Als je terug in de tijd kon gaan naar jour “jongere jij” welk advies zou je jezelf dan geven en waarom?

Poeh, hier heb ik toch wel eventjes over na moeten denken hoor. Ik zou tegen mijn jongere ik zeggen dat ik me niet zo druk hoef te maken, en dat het allemaal wel goed komt. Ik was als kind al iemand die zich overal om druk maakte, wat dus nergens voor nodig is geweest.

3. Wat wilde je vroeger worden?

Zangeres of kapster. Omdat ik totaal niet kan zingen heb ik dus voor het laatste gekozen haha, wat me tot nu toe goed bevalt!

4. Wat bestel je bij Starbucks?

Eerst wil ik even zeggen dat ik het erg irritant vind dat ze bij de Duitse en Nederlandse Starbucks vrijwel nooit dezelfde dingen hebben! Zo; nu dat er uit is kan ik de vraag beantwoorden hihi. Ik ga meestal naar de Starbucks in Aachen, omdat die gewoon dichterbij ligt. Daar bestel ik een Java chip chocolat cream frappuccino. In de Nederlandse meestal een iced latte machiato.

mocha-coco-frappuccino

5: Waar heb jij ooit het hardste om gelachen?

Jeez wat een vraag! Je wilt niet weten hoe vaak ik bijna moet huilen van het lachen als ik bij mijn vrienden ben, Als we wat gedronken hebben praten we de grootste onzin uit. Het snelste wat me even te binnen valt was toen we met de fiets naar huis moesten van een feestje , maar we moesten een berg op lopen (onze conditie is niet geweldig) en toen liep een vriendin van mij tegen een lantarenpaal op, die we allemaal niet hadden gezien aangezien het donker was. Op dat moment hadden we de grootste lol.

6: Als je een instrument zou kunnen bespelen, welke zou dat dan zijn?

Ik ben vrij muzikaal aangelegd, ik bespeel al 3 instrumenten; Piano gitaar en dwarsfluit… maar wat ik gewild heb ( het is dan misschien geen instrument maar ok..) is om goed te kunnen zingen! Ik vind het zo mooi als iemand mooi kan zingen, en dan kom ik met mijn katten gejank, ja .. zo erg is het haha.

7: Wat doe jij het liefst als je boos bent?

Muziek luisteren is altijd een goede optie voor mij, het kan me altijd kalmeren.

8: Wat is je favorieten film?

Op dit moments “Neighbours” En dat is niet alleen om dat Zac Efron erin speelt hoor … Misschien een klein beetje .. Maar ik vind het echt een leuke film!

A3_4

9: Zonder welk eten kun je absoluut niet leven?

Zoals jullie misschien wel weten HOU ik echt heel erg veel van eten/. Maar als ik een keuze moet maken, kan ik toch eht niet zonder pizza! ik zou het echt elke dag kunnen eten!

10: Wat is je favoriete toetje?

Warme brownies! Yummm….  Nee niet zomaar brownies haha, ik vind ze echt het lekkerst als ze net  warm uit de oven komen, super lekker!

fudge-brownies

11: Wat is je favoriete pizza  topping?

Pizza Taco.. Dat bestel ik echt elke keer als ik pizza eet. Het is gewoon een pizza met tomatensaus, gekruid gehakt, ijsbergsla en knoflooksaus.  Ik krijg spontaan honger als ik er aan denk!

12: Zou je liever de superpower hebben om gedachten te lezen of om onzichtbaar te zijn ?

Ik zou onzichtbaar willen zijn! Zodat ik iedereen kan bespieden ofzo, dat lijkt me echt heel erg leuk. Gedachten lezen zou ik écht niet willen,  ik zou niet willen weten wat sommige mensen van mij zouden denken haha.

13: Wat heb je gedaan op je laatste verjaardag?

Ik heb echt totaal geen idee meer, oops..

14: Als je één persoonlijke ” egoïstische “wens had, welke zou dat dan zijn en waarom?

Trouwen met Zac Efron … Nou oké, misschien is dat net iets té maar ik wil hem wel eens ontmoeten haha. Sinds high school musical, waar ik vroeger echt enorm fan van was vind ik hem al een geweldige acteur, ik zal en moet hem ontmoeten!

Wat is jouw favoriete pizza topping?

Hopelijk vonden jullie het een leuk artikel!

-xxx-

Anne

volg jij mij al op bloglovin ?

10 gedachtes over “14 random questions tag

Geef een reactie

