Diy eyeliner

eyeliners_1511657c

Mijn Diy’s worden altijd erg goed ontvangen door jullie, dus omdat ze zo erg in de smaak vallen wou ik er nog eentje maken. Dit keer ga ik zelf eyeliner maken, het zal je verbazen hoe makkelijk en goedkoop het eigenlijk wel niet is!

Als eerste heb je de volgende dingen nodig:

– Zwarte oogschaduw

– Water

– een kwastje waarmee je de eyeliner wilt opbrengen

– iets waarop je de eyeliner op kan mengen ( ik gebruik hiervoor de voet van mijn spiegel)

foto 4 - kopie (7)

Als eerste schraap je met de achterkant van je kwast wat oogschaduw los, en plaats je het op je mengplaat. Voor allebei je ogen heb je niet zo gek veel nodig.

foto 1 - kopie (7)

Als volgt ga je met je kwast in het bakje water, en meng je een klein beetje met de poeder.

foto 2 - kopie (6)

En dan is het al tijd om hem op te brengen! Ja hoor, that’s it. Super simpel en snel.

foto 3 - kopie (5)

De eyeliner is goed gepigmenteerd, en blijft super goed zitten. Wel duurt het wat langer dan een normale eyeliner om op te drogen, omdat de basis natuurlijk water is, maar als hij eenmaal zit, blijft hij ook op zijn plaats. Het leuke aan deze eyeliner is dat je niet perse zwarte oogschaduw hoeft te gebruiken, je kan ook gewoon een rode of blauwe oogschaduw pakken en je eigen combinatie eyeliner maken!

Hopelijk vonden jullie dit een leuk artikel! Wil je nog meer make-up diy’s ? klik dan hier

-xxx-

Anne

Ps: Volg jij mij al op bloglovin ?

17 gedachtes over “Diy eyeliner

Geef een reactie

