Mijn top 5 favorieten youtubers

YouTube_logo_2013.svg

Naar YouTube filmpjes kijken; iets wat ik eigenlijk wel elke dag doe. soms kan ik er wel uren opzitten zonder dat ik me verveel. Ongeveer 4 jaar geleden maakte ik mijn eigen account aan, en abonneerde me op enkele kanalen, wat ondertussen wel uitgegroeid is tot een stuk of 100. Er zijn dan wel tienduizenden YouTubers actief, maar ik heb er een top 5 uit gemaakt en wil deze graag met jullie delen!

1. Danisnotonfire (Dan Howell)

Een vriendin van mij liet mij een filmpje zien van Dan ongeveer een jaartje terug, en ik was meteen al helemaal verkocht. Hij maakt video’s over van alles en nog wat. Wat ik juist zo leuk aan hem vind is zijn droge humor, bij elke video weer kan ik mijn lach niet inhouden. Hij is ook zo leuk sarcastisch, en daar houd ik enorm van! Hij upload 1 a 2 keer per twee weken. Wat ik eigenlijk ontzetten jammer vind, aangezien ik echt nooit kan wachten, maar het is het helemaal waard!

tumblr_mi2zt1LtLX1rske2lo1_500_zps27a16da0

2. Bryan Stars ( Bryan Odell)

Bryan is een youtuber waar ik al zeker drie jaar naar kijk! Hij maakt interviews met bands, maar niet van die saaie interviews, die 9 van de 10 keer gehouden worden. hij stelt grappige en gewaagde vragen. Zo krijg je de andere kant van de artiest te zien. Zijn video’s zijn echt hilarisch. Wel interviewt hij wat meer ” alternatieve” bands, ik ontdekte hem toen ik een interview met Black Veil brides wou opzoeken. Misschien kennen jullie die band wel, ik zat toen nog een beetje in mijn “emo ” fase haha, maar het blijft goede muziek!

9dd7fed7ee7ffc36d9038ef4b216a1d1

3. Whatsnew

Dit is een Nederlands kanaal dat ik nog niet zo heel erg lang ken, ik denk ongeveer twee maandjes onderhand,. Whatsnew maakt filmpjes over het nieuws ja.. Maar ze brengen het op een hele leuke manier, meestal zijn het erg grappige filmpjes om naar te kijken. Ook hebben ze vaak bekende gasten in hun show, vooral bekende Nederlandse youtubers.

10320362_598002286974618_1743927402193200437_n

4. ThatcherJoe ( Joe sugg)

Joe was eerst eigenlijk “” bekend”Als het broertje van zoé sugg ( zoella op YouTube)  Maar ondertussen heeft hij van zichzelf een hele fanbase opgebouwd! Zijn filmpjes bestaan meestal uit pranks of gewone skits. Hij woont samen met een andere youtuber casper lee, die hij voortdurend prankt! Het is echt super leuk om naar te kijken, en ook voor hem geld; zijn humor is echt geweldig!

tumblr_mi68mgwyoE1qzvluyo5_500

5. Stuk Tv

Ja hoor, nog een Nederlands kanaal! Stuk tv bestaat uit drie jongens genaamd; Giel de winter, Thomas van der vlugt en Sjefan Jurriens. Ze voeren alerlij opdrachten uit die de kijkers hun geven, en er zitten me toch wat extreme dingen tussen! Zoals een tattoage zetten van hun logo, met skii’s door een winkel racen  in een kampeerwinkel slapen, je kan het zo gek niet bedenken; zij doen het!

maxresdefault

Kende jij deze youtubers al? En wat zijn jouw favoriete youtubers?

-xx-

Anne

PS: Volg jij mij al op bloglovin en instagram ?

25 gedachtes over “Mijn top 5 favorieten youtubers

  1. Ik volg Thatcherjoe en StukTV ook. Dan check ik af en toe… volg je Alfie, Zoë, Jim enzo ook? De gaming chanels vind ik trouwens ook heel leuk, zeker Joe met z’n the last of us 😉

    Liked by 1 persoon

  2. Pingback: The common white girl tag |

Geef een reactie

