Mijn nieuwe haarkleur!

Life is too short to have boring hair

Nieuw jaar nieuw haar?! Ik vond dat het wel eens tijd werd voor een verandering. Zoals sommige van jullie weten heb ik al een lange tijd fel rood haar. Dit vind ik nog steeds super mooi, maar het punt met rood haar is dat het gewoon heel erg snel vervaagd, en je het echt om de vier weken moet verven; als je de kleur tenminste mooi wilt houden. Daarnaast ging het ook een beetje vervelen, ik had het nu al zo lang, ik moest iets anders!

Zo zag mijn haar er in begin December uit:

foto

Zoals je ziet was het inderdaad best wel fel rood. Nét voor kerst besloot ik dat ik eens iets natuurlijks wou, aangezien ik dat al lang niet meer gehad had. Ik besloot er een bruine kleur overheen te doen. Maar rood is verschrikkelijk om uit je haar te krijgen! Daarom zie je op de onderstaande foto nog een beetje een rode gloed erdoor. Zo zag mijn haar eruit met de bruine kleur:

fotoms

Na twee weken vond ik er al niks meer aan! Naturel kleuren zijn echt niks voor mij, ik heb liever een sprekend kleurtje erover heen. Dus gister besloot ik naar de dichtstbijzijnde kapperswinkel te rennen en nieuwe verf te halen. Na even op de kaart te kijken wou ik eigenlijk weer mijn rode haar terug, omdat ik me daar gewoon “veilig” bij voel. Maar dan viel ik gewoon weer terug op het oude vertrouwde. Toen schoten mijn ogen meteen naar een mooie paarse kleur die ernaast stond. Zonder al te veel na te denken kocht ik de paarse verf. Zo ziet mijn haar er nu uit:

foto

Op de foto kan je het paarse niet écht goed zien, . Maar ik ben er helemaal blij mee! Het is dan wel een stuk donkerder dan ik eerst had, maar de gloed is super mooi! Deze kleur wil ik zeker nog een tijdje aanhouden!

Welke kleur vinden jullie het mooiste?

-xx-

Anne

Volg jij mij al op bloglovin ?

29 gedachtes over “Mijn nieuwe haarkleur!

  1. Pingback: Happy new hair! |

  2. Pingback: Happy new hair! Van donkerbruin naar blond |

Geef een reactie

