Lash base mascara essence review

Een mascara basis die belooft om lengte en volume te geven, moest ik natuurlijk even uitproberen!  Ik zag hem liggen bij de kruitvat, en wou hem eerst helemaal niet kopen. Essence had namelijk al eens eerder een volume poeder in het schap zitten die hetzelfde beloofde, en daar was ik echt niet over te spreken. Maar aangezien ik nooit tevreden ben over mijn wimpers, besloot ik hem toch maar te kopen.

foto 3 - kopie (13)

De verpakking hebben ze gewoon simpel gehouden. Wit met oranje letters erop, wel is hij erg opvallend tussen allen andere mascara’s. Wat je meteen opvalt als je hem opent, is dat de substantie wit is, je kan hem dus niet alleen op je wimpers gebruiken, zonder een andere mascara erop te doen (of je moet natuurlijk voor de Halloween look willen gaan)

foto 2 - kopie (14)

De verpakking geeft aan om hem als volgt te gebruiken:

1: breng  de lash base mascara op

2: Meteen daarna breng je je favoriete mascara er bovenop aan

Ik vind deze mascara wel vrij lastig om op te brengen. Hij klontert vrij snel, en is moeilijk te verdelen. Het duurde dus wel even voordat ik doorhad hoe ik hem het beste kon opbrengen.

Dit zijn mijn wimpers zonder ik er ook maar iets aan doe:

foto 1 - kopie (13)

Met de base:

foto 3 - kopie (12)

Met mascara eroverheen:

foto 1 - kopie (14)

Ik had verwacht dat je het witte nog een beetje tussen de mascara zou zien, maar dat was niet het geval! De mascara die je eroverheen opbrengt (tenminste die wat ik gebruikte) haalde het witte helemaal weg. Wel had ik niet het idee dat het wat deed, en zag geen verschil. Maar toen besloot ik om mijn andere oog zonder de base te doen, om te kijken of er verschil was. En ik was uiteindelijk toch blij verrast! Hij geeft wel degelijk meer volume en een heel klein beetje lengte. Vooral op mijn onder wimpers doet hij het super goed!

Op het linker oog heb ik de base gebruikt, de rechter is gewoon alleen maar met mascara.

fotokjnbkj

Ook al vind ik deze mascara verschrikkelijk om op te brengen, ben ik toch wel tevreden. Hij doet wat hij moet doen, het effect is  niet zeer extreem, maar je ziet toch duidelijk verschil!

Ik kocht hem bij de kruitvat voor 2,59

hebben jullie deze al uitgeprobeerd?

-xx-

Anne

volg jij mij al op  bloglovin  ?

38 gedachtes over “Lash base mascara essence review

  1. Heb je op de rechterkant 1 of 2 laagjes gedaan? Want dan kan het wel kloppen het verschil. Ik gebruik zelf altijd een oude mascara als basis. Omdat die dan bijna leeg is brengt ie maar dun laagje aan en als die droog is een laag nieuwe mascara die dus wat dikker is. Xo Daisy

    Liked by 1 persoon

  2. Ik ken deze niet maar gebruik een vergelijkbare van Dior, die is echt geweldig en brengt supermakkelijk aan. Misschien een idee voor als er weer eens de 40%-korting-op-alle-mascaras-actie bij Ici Paris XL is 🙂

    Liked by 1 persoon

  3. Pingback: M.A.C: Pep And Prime Lash | veelien

Geef een reactie

