favoriete nummers van Januari

Er komt alweer bijna een eind aan Januari (Time flies!) Dat betekent natuurlijk dat ik weer mijn favoriete liedjes van deze maand met jullie wil delen! Vorige maand, December, heb ik het niet gedaan, omdat het eigenlijk een maand vol kerstliedjes was, en ik daar echt wel genoeg van had! Maar vanaf nu wil ik dit toch maandelijks gaan doen!

1. Uptown funk – Mark Ronson ft. Bruno Mars

Wat een lekker nummer is dit! Ik hoorde het een paar weken terug voor het eerst op de radio en was meteen al helemaal verkocht. Sindsdien heb ik het constant op replay staan, mijn vrienden worden er echt helemaal gestoord van, en ontwikkelen nu erge haatgevoelens voor dit lied haha.

Als ik het hoor word ik gewoon meteen vrolijk en wil ik zo hard mogelijk meezingen. Van mij mogen Mark en Bruno wel nog vaker samenwerken aan nummers! wat een topper!

Skippin’ – Mario

Vorige week keek ik voor het eerst Step up 5 all in (die ik inmiddels nu wel al 4 keer gezien heb, geweldige film!) En daar komt in het midden ergens een scene voor waar Moose ( Adam G. Sevani) Op dit specifieke nummer danst. Ik vind het zo catchy dat ik meteen moest uitzoeken hoe het hete en van wie het was! Ik had dit nummer nog nooit eerder gehoord, en het is ook niet zo gek populair, wat ik erg vreemd vind! Het heeft een erg leuke melodie, verslavende tekst en natuurlijk een mooie stem.

Superheroes – The script

Ik ben al een tijdje fan van de muziek van the script, en toen ze met dit nieuwe nummer kwamen was ik absoluut niet teleurgesteld! Wat is het toch weer een mooi nummer! Ondertussen hebben ze alweer een niuew nummer , no good in goodbye, die trouwens ook echt super is!. et is een catchy liedje, die je keer op keer kan luisteren en niet gaat verveleen. Zoals sommige weten komen ze ook naar Nederland in het ziggo dome! Maar helaas zijn de kaartjes uitverkocht.. Ik wou er zo graag heen! Maar de volgende keer beter..

Runaway – Galantis

Normaal gezien ben ik echt geen fan van dit soort muziek, ik heb gewoon een bandje met een zanger ofzo. Maar toch moet ik toegeven dat dit echt een te gek nummer is! Als je het hoort krijg je meteen zin om mee te dansen, je kan echt niet stil blijven staan! Veel meer kan ik er niet echt over zeggen! Nogmaals, super nummer!

Outta Here – Esmee Denters

Kennen jullie haar nog?! Ze was de eerste  Nederlandse YouTube zangeres die uitbrak! Ze werd in een klap beroemt met dit liedje, en kreeg zelfs een contract aangeboden bij het platenlabel van Justin Timberlake. Helaas hoorde je de laatste tijd eigenlijk helemaal niks meer van haar. Maar dit weekend zag ik haar voorbij komen bij the Voice UK waar ze auditie deed ( En allen stoelen omgedraaid kreeg!) Ik vind het nog steeds een erg goed liedje, een beetje jeugdsediment haha.

Wat waren jullie favoriete nummers van Januari?

-xx-

Anne

16 gedachtes over “favoriete nummers van Januari

  1. Ah Esmee Denters, ik stond in die tijd helemaal achter haar. met Admit it en deze, maar ook toen ik haar hoorde bij zo’n fundraising collab lied. Volgens mij was ze op break voor studies, maar wat apart dat ze auditie deed in UK. Volgens mij zijn hier ook wel producers die met haar willen werken.

    Liked by 1 persoon

  2. Haha, wat grappig van Esmee Denters! Ik was haar alweer helemaal vergeten. Heb meteen haar auditie bij de Voice opgezocht, die had ik nog niet gezien. Ik heb heel veel nummers die ik chill vind, maar het nummer waar ik nu het hardste bij meezing is Cheerleader van Omi. X

    Like

Geef een reactie

