Top 5 liedjes van April

En jawel hoor, alweer een maand voorbij! Dat betekent natuurlijk weer dat ik een top 5 heb gemaakt van de liedjes die ik deze maand steeds weer op replay had staan. Laten we maar meteen beginnen!

1. Kenny B – Parijs

Normaal heb ik het nooit zo op Nederlands talige liedjes, maar dit is toch wel zeker een uitzondering. ook al word het minstens 3 keer per uur op de radio gespeelt, krijg ik er toch maar geen genoeg van! Super catchy en een erg leuke melodie. Ik had voor dit liedje nog nooit van Kenny B gehoord maar hopelijk brengt hij meer van deze liedjes uit!

2. Wiz Khalifa ft. Charlie Puth – See you again

Dé soundtrack van Fast & Furious 7 die natuurlijk ook een grote hit is deze maand. Zelf heb ik de film nog niet gezien, toevallig de avond dat ik dit artikel schrijf ga ik hem vavanond kijken! Ik kijk er erg naar  de vorige delen von dik ook al super leuk en ben benieuwt wat ze er dik keer van hebben gemaakt! Maar even terug op het liedje,gewoon een super tekst met een leuke melodie! Meer kan ik er niet van maken.

3. Avicii – The nights

Eind maart ging ik met een paar vrienden naar Utrecht voor een weekend. Het was ongeveer 3 uurtjes rijden met de auto ( dankzij de file natuurlijk) Dit liedje had een vriendin van mij constant op replay, dus dit liedje is er als het ware ingestampt haha. Maar in april luister ik het nog steeds bijna elke dag! Lekker nummer.

4. Ellie Goulding – Love me like you do

Het is alweer een tijd geleden dat 50 shades of grey uitkwam. Maar dit liedje blijft er deze maand toch nog inzitten. Op de radio word je er dood mee gegooit, en het zal ook niet meer lang duren voordat ik het tegen luister! Maar voor nu geniet ik er nog even van.

5. Aria Grande – One last time

Het laatste nummer is toch wel altijd zeer lastig om te kiezen, omdat er nog zoveel andere leuke liedjes zijn. Zelf vind ik helemaal niks aan Ariana grande, ik vind haar om het zacht uit te drukken vrij irritant. Maar ik moet bekennen dat ik dit toch wel een leuk liedje vind, vooruit dan;  toch nog in mijn top 5 🙂

Welke liedjes heb jij (te) vaak geluisterd deze maand?

-xxx-

Anne

11 gedachtes over “Top 5 liedjes van April

    • Ja precies! (: en deze liedjes hoor je inderdaad super veel op de radio! Normaal heb ik de radio vrij weinig aan maar de laatste tijd merk ik toch dat ik 3fm vaker op heb staan, daarom hakken deze liedjes er zo goed in haha z

      Like

Geef een reactie

