Liebster award

Deze week werd ik door de lieve Nynke genomineerd voor de liebster award. Ze heeft een paar super leuke vragen gesteld die ik hier allemaal ga beantwoorden!

liebster-award

Regels van de Liebster Award

-Bedank en link naar de persoon/blog die je genomineerd heeft.
-Beantwoord de vragen die je gegeven zijn door degene die je genomineerd heeft.
-Nomineer 11 andere bloggers en link deze (200 volgers of minder).
-Stel iedere genomineerde op de hoogte van hun nominatie.

-Maak een vragenlijstje van 11 vragen voor de genomineerden

1. Wat wil je later worden of wat lijkt je leuk om te doen later?

Het zou me super leuk lijken om later een styliste te worden. Nadat ik volgend jaar mijn kappers opleiding afrond wil ik daar dan ook mee verder gaan.

2. Wat is je favoriete budget topper?

Maybeline gel eyeliner! Misschien wel iets duurder dan normale ‘budget’ producten maar hij is zó goed! ik heb het potje nu al ander half jaar en hij doet het nog steeds perfect! ik kan niet meer zonder.

3.Wat staat er bovenaan op je bucket list?

Een wereldreis. het lijkt mij wil later echt graag grote delen van de wereld zien, en hopelijk gaat dat ook gebeuren.

wegwijzer

4. Heb je huisdieren, zo ja watvoor?

Ja ik heb een dwerg konijn ( die er eerder op  een obese konijn lijkt)

5. Wat is het verste land waar je ooit bent geweest?

Engeland … niet zo heel ver dus!

6. Wat is je favoriete film?

Mijn favoriete film aller tijden is PS. I love you .. moet er elke keer om huilen maar kan hem over en over kijken.. hij gaat niet vervelen!

7. Wie is je grootste voorbeeld en waarom?

Lou Teasdale. Zij is de beste styliste die ik ooit heb gezien. Ik vind bijna al haar werk mooi! zij geeft me elke keer weer opnieuw inspiratie, vooral haar stijl spreekt me erg aan , erg retro.

11f2e228f6216c54dd32c99c0eaa39ea

8. Wat zou je voor super kracht willen hebben?

Ik zou graag onzichtbaar kunnen worden.. dan kan je mensen bespioneren enzo … 😉

9. Wat zou de perfecte pizza zijn?

Een taco pizza met 4 verschillende soorten kaas en een hele boel knoflook .. YUMM

10. Waar ga je heen in de zomervakantie?

Ik ga twee weken naar zeeland en één naar Spanje

4272_540_386

11. Als je 1 minuut gratis mocht shoppen in een winkel, welke zou dat dan zijn?

Vorig weekend was ik voor het eerst in de nieuwe store van forever 21 … wat een leuke winkel! Ik vond alles wat ik tegenkwam super mooi! daar zou ik dus wel een gratis minuutje willen winkelen

Nogmaals super bedankt  Nynke  voor het nomineren! ik vond het super leuk om je vragen te beantwoorden

Mijn vragen:

1.  Wat is op dit moment je favoriete product?

2. Wat vind je het leukste aan bloggen?

3. Hoe verzon jij je blognaam?

4. Hoeveel talen kan je spreken?

5. In welke landen ben je tot nu toe al geweest?

6. Als je 1 ding voor de rest van je leven moest eten, wat zou dat dan zijn?

7. Hoelang bestaat jouw blog al?

8. Wat is een ding dat je zeker nog een keer wilt doen in je leven?

9. Waar ging je eerste officiële blogpost over?

10. Hoelang duurt het voordat jij in de ochtend  helemaal klaar bent met make-up etc?

11.  Heb je nog grootse plannen met je blog? zo ja, wat?

Ik nomineer:

1. Vivian van Vidrie

2. Amelie van AA Beautyaddicts

3. Laura van Itslaux

4. Carolien van lifebyme

5. Loes van metloes

6. Akosua van Beautybitsblog

7. Fabi van Maisondusudville

8. Maroussia van confidencebeauty

9. Nathalie van nathalieruiter

10. Northflix van northflix

11. Linda van lifeaslin

PS: Volg jij mij al op bloglovin ?

17 gedachtes over “Liebster award

  1. Pingback: Liebster Award |

Geef een reactie

