Trend: Neppe septum

Je zult het deze zomer heel erg vaak gaan zien, de neppe septum! In America dragen veel grote sterren het al zoals Rianna, Jessica Biel en zelfs Lady Gaga. Toen ik foto’s van hun zag met de septum was ik meteen helemaal verliefd, het is natuurlijk niet voor iedereen weggelecht maar zelf vind ik het echt prachtig. Ik heb een tijdje gezocht naar een web shop waar ik deze septums zou kunnen kopen. Ik kwam uit bij Piercingmania, Die zo lief waren om mij een pakketje op te sturen om deze piercing te reviewen.

foto

Toen ik bovenstaande neuspiercing zag kon ik niet wachten tot ik hem te dragen. Ik ben zelf persoonlijk een erg fan van de rosé gouden kleur,ze hebben ook andere modellen in andere kleuren, maar deze vond ik bij mijn lichte huid toch beter passen. Wat ik vooral erg mooi vond aan dit model was dat hij in het midden een diamantje had, dat toch net weer wat extra’s geeft.

Dit is hem dan als ik hem in heb. Wel heb ik mijn lippiercing eruit gehaald, omdat ik het anders net iets te druk in mijn gezicht vond worden.

foto 2 - kopie (23)

Ik ben zo blij met deze piercing! persoonlijk vind ik hem echt heel erg mooi staan. Mijn moeder vond het in het begin echt helemaal niks., maar nu moet ook zij toch eerlijk zeggen dat ze hem toch wel sierlijk vind staan. Hij blijft ook goed op zijn plaats zitten, daar was ik toch wel even bang voor in het begin, dat hij er misschien per ongeluk uit zou vallen, of dat hij scheef zou gaan zitten. Maar gelukkig is dit niet het geval! hij blijft mooi op zijn plaats zitten.In het begin voelt het wel even raar hoor, om zo’n piercing in je neus te dragen maar na een tijdje went het en voel je er niks meer van.

Al met al ben ik super blij met deze septum, en ben ik van plan om misschien nog een zilveren erbij te kopen.

Hij is te koop bij piercingmania voor 12,75

Wat vinden jullie van deze hype?

-xxx-

ps: volg jij mij al op bloglovin

22 gedachtes over “Trend: Neppe septum

  1. Ik vind die septums echt helemaal te gek! Ook erg mooi die rose goude! Ik heb al eens vaker wat dingrn van piercingmania bestelt, deze gaat er zeker bij , bij mijn volgende bestelling!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

