Mijn make-up stash

Ik vind het zelf altijd zó leuk als andere bloggers hun make-up stash laten zien, dat ik het zelf ook eens wou doen. Wel wil ik even vooraf zeggen dat ik dit artikel niet schrijf omdat ik wil laten zien ‘hoeveel’ make-up of hoeveel bekende merken ik wel niet heb. Ik koop nu al ongeveer zo’n 5 jaar make-up spullen en heb daar ook voor gespaard en andere dingen voor moeten laten staan.Dat gezegd te hebben; Let’s go!

foto 1 - kopie (10)

Hier berg ik mijn make-up in op .. best wel een lelijk ding eigenlijk but it does the job! Ik heb hem ongeveer zeven jaar geleden bij de Ikea gehaald. Het is een houten kastje met zes lades ( waar ik er maar 4 van gebruik)

Bovenop

bovenop het kastje heb ik mijn make-up kwasten staan en ligt ook meestal mijn beauty blender waar ik mijn foundation mee opbreng. Ik heb ze gesorteerd op gezichtskwasten en oogkwasten. Dit vind ik zelf het makkelijkste, dan hoef ik tenminste niet te zoeken naar de juiste kwast.

fotoretg

Lade 1

In de eerste lade heb  ik mijn oogschaduw liggen.  waaronder een mac palette, naked palette , BareMinerals palette  en een palette met volgens mij 100 kleuren die ik ooit eens voor een paar tientjes van ebay heb gehaald. voorderest ligt het kastje vol met kleine en losse oogschaduw’s van verschillende merken en een paar oogschaduwbasissen.

foto 2 - kopie (10)

Lade 2

De tweede lade ligt eigenlijk vol met foudations, blushers, bronzers, highlighters en crèmes. De helft hiervan gebruik ik nauwelijks. Ik heb mijn vaste foundation routine, dat zijn dan ook de producten die ik het meeste gebruik. In dit artikel  heb ik over mijn favoriete foundations geschreven, als je wat meer zou willen weten over de foundations die je hier ziet liggen.

foto 3 - kopie (8)

Lade 3

De derde lade bestaat uit mascara’s, eyeliners en wimpers! en niet te vergeten mijn wimperkrullers ( ik heb er 3.. aangezien ik ze altijd kwijtraak .. oops!) er liggen ook wat wenkbrauw potloden tussen, maar dei gebruik ik vrijwel nooit… daar gebruik ik meestal gewoon oogschaduw voor uit het ebay palette.

foto 4 - kopie (5)

Lade 4

De laatste en ook tegelijkertijd mijn favoriete lade! Lipproducten! Deze is waarschijnlijk ook de minst overzichtelijke. Ik denk dat jullie wel al gemerkt hebben dat ik mijn make-up in de lades niet nog ga sorteren.  Ik leg het er meestal gewoon in zonder bij na te denken. In deze lade zijn vooral erg veel mac lipsticks, ,aangezien dat echt een verslaving van mij is. Voorderest ook wat lipsticks van andere merken, en glosses. Op dit moment gebruik ik geen lipgloss meer. Maar een paar jaar geleden kon ik niet zonder! Ik droeg het elke dag .. nu ben ik overgestapt naar matte lipsticks! (gelukkig)

foto 5 - kopie (3)

That’s It! Dat was mijn make-up stash! Hopelijk vonden jullie het een leuk stukje om te lezen!

-xxx-

Ps: volg jij mij al op bloglovin ?

13 gedachtes over “Mijn make-up stash

Geef een reactie

