Sieraden winactie! (shizzie.nl)

uhuoh

Laatst kwam ik op een site terecht; shizzie.nl Waar ik allerlei leuke sieraden vond , ik vond bijna alles leuk wat ze op hun web shop hadden staan. En toen ik naar de prijzen keek, werd ik alleen maar blijer en blijer. Heel veel leuke sieraden voor een hele betaalbare prijs! Voor 10 euro heb je je sieraden collectie al aardig uitgebreid! Nadat we een paar e-mails naar elkaar geschreven hadden, kwamen we eigenlijk op het idee dat het heel leuk zou zijn om een winactie te organiseren!

Ik mocht op hun webshop een aantal dingen uitzoeken die ik op mijn blog zou kunnen weggeven. Uiteindelijk heb ik een pakketje samengesteld met de volgende dingen:

Mintgroene statement ketting:

foto 2 - kopie (25)

Deze vind ik persoonlijk echt prachtig,  ik ben ook altijd een erg grote fan van zo’n grote kettingen! Deze moest zeker weten bij de winactie worden toegevoegd!

Kruis armband

foto 3 - kopie (22)

Deze vond ik ook meteen al super mooi toen ik hem op de afbeelding zag. ook mooi opvallend met alle diamantjes.

Roos ring

foto 5 - kopie (11)

Een mooie simpele ring met een roosje. Deze is wel vrij smal, dus waarschijnlijk alleen om je ringvinger te dragen, niet om je middelste!

Transparant anti-dust plug roosje

foto 4 - kopie (17)

Dit zie ik steeds vaker voorbij komen; een anti-dust plug! Deze stop je in je telefoon waar meestal je oortjes in moeten Het staat echt super schattig.

Ear cuff

foto

En als laatste: Een scull ear cuff!

Wat moet je doen?

– Volg mij op bloglovin (dat kan je hier  doen)

– laat in de reacties achter dat je meedoet

– Wil je extra kans maken? Ga dan naar beautymodification op instagram en repost deze foto:

fotode

Hopelijk vinden jullie het een leuke winactie! De winnaar word over precies een week bekend gemaakt en vergeet vooral niet om een bezoekje aan shizzie.nl te brengen, het is het zeker waard!

-xxx-

12 gedachtes over “Sieraden winactie! (shizzie.nl)

  1. Pingback: Herinnering winactie ! |

Geef een reactie

