Trend: Flash tattoo review ( zilveren en gouden tattoos)

eaf

Dit product hebben jullie waarschijnlijk al vaker voorbij zien komen: Flash tattoos. Instagram, tumblr en pinterest staan er namelijk echt helemaal vol mee, het word deze zomer dé accessoire. Bekende sterren zijn er ook al mee gespot zoals Beyonce, Rihanna en Hilary Duff. Maar wat is het nou eigenlijk? Het zijn gouden en/of zilveren opplak tatoeages, meestal in tribal vormen. Ik vond dit zo ontzettend mooi uitzien dat ik het zelf echt wou proberen.. is het de hype nou echt waard?

Ik kreeg van funkyfrog.nl een blaadje opgestuurd zodat ik deze kon reviewen. Ik heb het onderstaande velletje uitgezocht, er zijn namelijk in totaal 7 velletjes waar je uit kan kiezen, met allerlei verschillende vormen erop. deze vond ik persoonlijk het mooiste, omdat ik ook graag eentje met pijltjes wou.

foto 1 - kopie (30)

Toen ik het binnenkreeg moet ik het natuurlijk meteen uitproberen. De instructies waren niet zo ingewikkeld, het werkt namelijk het zelfde als zo’n tatoeage die je vroeger wel eens bij een chips verpakking kreeg. Eerst moet je de vorm die je op wilt plakken uitknippen. Je kan ze ook afzonderlijk uitknippen en je eigen design ermee maken, je kan zo origineel zijn als je zelf wilt.

foto 2 - kopie (26)

Nadat je de vorm hebt uitgeknipt, trek je voorzichtig de doorzichtige folie er vanaf, en plats je hem op de gewenste plek. Daarna ga je eroverheen met een vochtige handdoek en laat je hem even ongeveer 1 minuut erop liggen. Wat ze wel aanraden is dat je je arm ( of andere plaats waar je de tattoo wilt) Eerst met zeep was en water wast. Nog beter zou zijn als je het met desinfecterende gel zou doen. Het is namelijk beter als de huid niet vet is, da blijft hij veel langer zitten.

foto 3 - kopie (23) foto 4 - kopie (18)

Het resultaat:

foto 5 - kopie (12)

Ik vind dit zo ontzettend leuk uitzien! Heel sierlijk. Zolang je er geen gekke dingen mee doet ( scrubben of zwemmen)  Blijft de tattoo ongeveer 4 dagen zitten zonder te ‘chippen’ daarna word d e kleur toch wat vager maar is het voor mij niet storend.

Wat vinden jullie van deze trend?

1 velletje is trouwens normaal te koop op funkyfrog  voor 10 euro, maar zijn nu met de korting nog maar 6!

-xxx-

PS: volg jij mij al op bloglovin

17 gedachtes over “Trend: Flash tattoo review ( zilveren en gouden tattoos)

Geef een reactie

