Winactie japans snoep; pizza kit

foto 1 - kopie (31)

Hallo iedereen!   

Gister heb ik een review geplaats over een Japanse snoep kit die ik gekregen had van cuteness.nl ,  aangezien jullie het altijd leuk vinden als ik iets schrijf over Japans snoep, mag ik van hun ook een pakketje weggeven! Wil jij dus de pizza kit winnen, lees dan even verder

Wat moet je doen om kans te maken?

Er zijn twee mogelijkheden om kans te maken op dit pakket, als je ze alle twee doet maak je natuurlijk dubbel zoveel kans!

1: Volg mij op bloglovin ( dat kan je hier  doen)

2: Volg beautymodification op instagram en re-post de volgende foto: (die staat ook op mijn instagram)

hguki

– laat ook even een reactie achter op dit artikel zodat ik weet dat je meedoet.

Ik maak de uitslag over precies één week bekend. Dus zondag om 10:00 zal ik de namen die in de reacties staan controleren, individueel opschrijven en vervolgens een lootje trekken! Dat lijkt mij de eerlijkste manier. Heel veel succes allemaal en hopelijk vinden jullie deze winactie leuk!

-xxx-

9 gedachtes over “Winactie japans snoep; pizza kit

  1. Pingback: Herinnering winactie japans snoep |

Geef een reactie

