Nieuw jaar; nieuwe kansen

2016

Hoi iedereen!

Kennen jullie me nog? Het is al een half jaar geleden dat ik mijn laatste blog post schreef. Wat echt ontzettend lang is en waar ik ook echt niet trots op ben.

Ik heb altijd met heel veel plezier geblogd, maar op een bepaald moment kreeg ik er de tijd gewoon niet meer voor. Jullie kennen het wel: school, werk en dan nog eens een sociaal leven. Ik kwam er gewoon echt niet meer aan toe. Wat ik zo ontzettend jammer vind!

Ik heb dus besloten om er dit jaar volledig voor te gaan. En mezelf steeds laten herinneren hoe leuk ik het schrijven vind. De dag waarop jullie dit artikel nu lezen krijg ik een operatie. Dit stukje is dus al een weekje van tevoren geschreven. Ik heb ook al artikels klaar staan voor de rest van de week! Dus neem het me niet kwalijk als ik wat later terug reageer

Op een heel mooi blog jaar!

-xxx-

Anne

20 gedachtes over “Nieuw jaar; nieuwe kansen

  1. Hoi naamgenoot :-)!
    Wat leuk dat je weer begint met bloggen. Ik was al volgster en ik blijf je volgen (oeh, dat klinkt creepy. Ik bedoel het goed ;-P!) Heel veel succes met je operatie!
    Liefs, Anne

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

