Tip: The craft; Lou teasdale

FullSizeRender

Hou je van haar, make- up en beauty? Dan adviseer ik je om dit boek in huis halen!

Dit is volgens mij de eerste keer in 3 jaar ( hoe erg dat ook is ) dat ik nog eens een boek heb gekocht. The craft is geschreven door Lou Teasdale, die vooral bekend is geworden doordat ze de styliste van One Direction is.

FullSizeRender (1)

Zelf volg ik haar al een lange tijd op Instagram, en sta altijd versteld van de looks die ze maakt. Ze heeft een alternatieve stijl, een beetje grunge/ street achtig, waar ik echt heel erg van houd. Vorig jaar heeft ze dan ook dit boek uitgebracht, waar ze veel DIY’s  en looks in uitlegt. 

Sinds kort is het dan ook eindelijk in Nederland te krijgen via bol.com en heb ik hem meteen bestelt.

IMG_7406

Zoals ik al zei; als je van haar, make-up en beauty houd moet je dit boek toch eens bestellen. Het zit borden vol idee├źn, en het is eens wat anders dan allen standard dingen die we elke dag zien.

-xxx-

Anne

Ps: volg jij mij al op  Bloglovin ? 

 

8 gedachtes over “Tip: The craft; Lou teasdale

  1. Oh wow, ik wist niet dat Lou een boek heeft! Ik ben al jaren fan van One Direction & 5 Seconds of Summer dus ik vind Lou natuurlijk ook super leuk om te volgen. Misschien moet ik dit boek maar even gaan kopen, haha.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

