Favorieten nummers van 2015

new-years-eve-featured-final-jpg-1158x600.jpg

2016 was een heel verassend jaar, vooral muziek wijs gezien. Ik werd fan van liedjes waarvan ik normaal nooit naar de artiest zou luisteren ( lees Justin Bieber ) ik heb hieronder mijn top 5 liedjes neergezet die ik zeker nog eens in 2016 naar ga luisteren.

5: Nick Jonas – Levels

Nick Jonas, één derde van ‘The jonas brothers’ Heeft dit jaar heel serieus aan zijn solo carrière gewerkt, en met succes als je het mij vraagt. Ik word zo blij elke keer als ik dit nummer hoor. Ik ben normaal niet va de techno/dance muziek, maar voor deze maar ik graag een uitzondering.

4: Destine – More

Destine… Een band waarvan ik al meer dan acht jaar fan van ben. Ze brachten dit jaar hun album ‘forevermore’ uit en vlak daarna kwam al snel naar buiten dat ze gingen stoppen. Heb ik gehuild? misschien een beetje. Ik ben dit jaar naar hun laatste show geweest in Tilburg, dit liedje somt die avond goed op, naar mijn mening de knaller van de avond!

3: Coldplay – Everglow

Dit is weer een heel goed voorbeeld van een geweldig liedje waarvan ik normaal nooit naar de artiest zou luisteren. Ik heb de muziek van Coldplay nooit echt interessant gevonden. Maar voor dit liedje maak ik graag een uitzondering. Echt een prachtig lied waar ik dag in en dag uit naar zou kunnen luisteren.

2: All Time low – Something’s gotta give

All time low is een band die ik al een aardige tijd volg. Toen ze aan het begin van vorig jaar dit nummer uitbrachten stond dit nummer 24/7 bij mij op. Verder kan ik er niet zo veel meer over zeggen, gewoon een goed liedje die lekker blijft hangen!

1: Justin Bierber – Sorry

Ik heb er even over nagedacht wat ik nou op nummer 1 zou zetten. “ga ik nou echt zo cliché zijn?” Ja, ja dat ga ik. Ik kan er gewoon niet omheen dat hij dit jaar zó ontzettend veel hits eruit heeft gegooid, die ik ook nog allemaal geweldig vind. Ik had hier net zo goed, “what do you mean” of
“love yourself” kunnen neerzetten, het had helemaal niet uitgemaakt.

 

Zo dat was mijn top 5 van 2015! Wat waren voor jou de beste liedjes van vorig jaar?

-xxx-

Anne

PS: volg jij mij al op bloglovin  ?

 

9 gedachtes over “Favorieten nummers van 2015

  1. Aahh Nick Jonas! Ik ben dol op zijn nieuwe muziek. Vroeger was ik helemaal fangirl van de Jonas Brothers. Joe Jonas ging een tijdje ook solo, maar dat album flopte. Ik was bang dat hetzelfde zou gebeuren bij Nick, maar hij heeft het goed voor elkaar!

    Liked by 1 persoon

    • Jaa inderdaad!!! Joe zit nu in een band, kwam ik toevallig achter een paar weken geleden. Je moet het nummer “cake by the ocean” eens luisteren van hem die is ook leuk, volgensmij heet zijn band DNCE 😁

      Like

  2. Jeeej wat een leuke muziek smaak heb jij! Ik was vroeger echt een Jonas Brothers fan en toen ze uit elkaar gingen heb ik echt gehuild (best bizar eigenlijk maar ja) Maar toen kwam Nick weer met echt fantastische nummers en was ik weer helemaal vrolijk!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

