Mijn haar revolutie in 2015

docdc.jpg

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten hou ik er van om mijn haar continue te veranderen en raak ik al snel uitgekeken op dezelfde kleur. In 2015 ben ik vooral erg gaan experimenteren met mijn haar. Tja.. als kapster zijnde moet je wel! Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om het allemaal even op een rijtje te zetten!

Rood

Ik ging 2015 in met rood haar, deze kleur heb ik voor mijn doen best lang gehad. Ik denk ongeveer 4 maanden. Ik vind het een kleur die mij heel erg goed staat, alleen is het onderhoud van rood haar een heel gedoe. Ik was het daarom ook echt helemaal zat!

fotoBruin

In de eerste week van februari heb ik er een donker bruine kleur overgezet, iets natuurlijks had ik al een hele tijd niet gehad. Voor ongeveer 1,5 was ik hier blij mee, daarna ging het al snel weer vervelen.

fotomsPaars

Ja hoor, 1,5 daarna ging er toch écht weer wat overheen. Ik vond het bruine zó ontzettend saai! Ik ging voor een donker paarse kleur en tot mijn verbazing vond ik het zelf ook helemaal geweldig.

fotoPaars met  groen

Ja.. paars met groen.. niet opzettelijk natuurlijk… Sommige van jullie hebben misschien het artikel gelezen wat ik hier al over geschreven heb. Ik wou mijn punten fel paars, maar uiteindelijk sloeg het groen uit.. helemaal top… zullen we snel verder gaan?!

foto

licht bruin

Blond is een kleur die ik al héél lang niet meer in mijn haar had gedaan. De laatste keer was ik volgens mij 12. Ik was benieuwt hoe het me zou staan dus ik ben er gewoon voor gegaan. Helaas kon ik niet meteen naar blond aangezien dat veel te schadelijk voor mijn haar zou zijn, dus toen heb ik het een tijdje licht  bruin gehad.

dc.jpgBlond

Na een paar weekjes wachten kon ik dan eindelijk naar blond! Ik heb deze kleur nu al meer dan drie maanden en het bevalt me nog steeds! Wie weet is dit een blijvertje? ( who am I kidding)

fotoazHopelijk vonden jullie het een leuk artikel om te lezen! Hebben jullie je haar vaak veranderd in 2015?

-xxx-

Anne

PS: volg jij mij al op bloglovin ?

18 gedachtes over “Mijn haar revolutie in 2015

  1. Vet! Ik wil al een tijdje ook iets stoers doen met mijn kleur haar, maar ben bang voor de uitgroei wanneer ik weer terug wil naar mijn natuurlijke haarkleur. Natuurlijk heb jij daar geen last van, want dan heb je allang weer een nieuw kleurtje! Haha

    Liked by 1 persoon

    • Hahaha daar heb je helemaal gelijk in! Uitgroei is inderdaad een nadeel altijd, dan moet je het minstens om de 6 weken laten bijwerken en dat kan erg irritant zijn! Ook al vind ik jouw kleur echt super mooi bij je staan! X

      Like

  2. Leuk om zo alle kleuren te zien ! Ik ben zelf van diep donkerbruin naar as-blond gegaan, tenminste de eerste stap is gezet, ik wil het nog assiger en lichter maar dat gaan we de komende maanden stap voor stap doen :-). Vrijdag mag ik weer, zin in !

    Liked by 1 persoon

  3. Vroeger heb ik de gekste dingen met mijn haar gedaan, nu heb ik sinds jaren weer een apart idee in mijn hoofd. Durf ik het gewoon niet. Zo stom. Dat paars/zilver wat je tegenwoordig veel ziet vind ik zo gaaf.

    Liked by 1 persoon

    • Oh dat vind ik ook zooooo ontzettend mooi!!! Ik wil het eigenlijk ook maar mijn haar overleefd dat helaas niet! Gewoon doen ook hoor als je het niks vind kan er nog altijd een kleurtje overheen (;

      Like

Geef een reactie

