Contour palette review

IMG_7941.jpgContouren; iets wat heel populair werd in 2015. Er kwamen filmpjes online waar je de ‘magie’ van contouren kon bewonderen. Het is nu helemaal niet meer weg te denken in het beauty wereldje. Ik zocht al een tijdje naar een contour palette, maar vond ze allemaal aan de prijzige kant. Uiteindelijk ben ik deze budget versie tegengekomen, wil jij weten wat ik hier van vond? lees dan even verder.

IMG_7948.JPGMisschien kennen jullie de site lightinthebox wel, een site waar je vrijwel alles kan kopen wat er maar in je op komt. Ik bezoek deze site wel eens wanneer ik naar wat goedkope sieraden zoek. toen ik eens bij de make-up spullen kijken, vielen mijn ogen meteen op dit countour/concealer palette, die ik voor maar 15 euro heb aangeschaft. Zelf was ik erg nieuwsgierig naar de kwaliteit hiervan.

IMG_7943.JPGHet palette bevat 15 verschillende kleuren die variëren van donker naar licht. Het heeft een dikke crème achtige substantie wat ik overigens erg prettig vind, normaal zie je altijd poeder palettes maar die blenden niet zo makkelijk in als crèmes naar mijn mening.

IMG_7944.JPGDe eerste kleur (van links naar rechts in het palette)  Viel me eigenlijk wel tegen. Toen ik hem swatchte zag je hem bijna niet. Je zag alleen een glans, Als concealer zou je hem dus niet kunnen gebruiken, maar als cream highlighter is hij perfect. De rest van de kleuren van de eerste rij hebben een goede pigmentatie en laten zich ook makkelijk oprengen.

I
Voor de 2e rij geld eigenlijk precies hetzelfde, die ligt groene kleur is bedoeld om onder je foundation aan te brengen voor rode plekjes, zelf vind ik hem nét iets aan de te lichte kant. Maar de rest van de kleuren zijn weer kwalitatief goed.

IMG_7946.JPGVan de laatste rij werd ik enorm blij. Allemaal hebben ze een goede dekking en substantie. De kleur ’15’ liet zich iets stroever opbrengen maar dekte toch erg goed. De roze kleur was ook erg fijn, vooral als je hem onder je ogen aanbrengt, binnen mum van tijd zijn je wallen verdwenen.

Al met al ben ik erg tevreden over dit palette (op 2 kleuren na) Het is geschikt voor elke huidskleur aangezien de kleuren goed gevarieerd zijn. De donkere kleuren blenden wel wat stroever in dan de lichtere, maar dat hoeft geen probleem te zijn. Je zou dit naast contour palette ook kunnen gebruiken als een gewone concealer voor bijvoorbeeld onder je ogen of voor oneffenheden.

Ben je nou geïnteresseerd naar dit palette? dan is er goed nieuws. er staat namelijk een  winactie hiervoor online! Dus als je kans wil maken op dit product klik dan even hierHier

-xxx-

Anne

PS: Volg jij mij al op bloglovin ?

11 gedachtes over “Contour palette review

  1. Pingback: Countour palette winactie! |

Geef een reactie

