Essence light reflection topcoat review

IMG_0025Ein-de-lijk hebben ze de nieuwe collectie van essence bij de kruitvat in het zuiden! Elke week ben ik sinds drie maanden al naar binnen het gaan, maar uiteindelijk altijd voor niks.. Tot vandaag! Ik leek wel een klein kindje in een snoepwinkel met al die nieuwe spulletjes. Een van de eerste dingen die ik in mijn mandje legde was deze light reflection top coat.

De verpakking is zoals we altijd al gewend zijn van de Essence top coats, gewoon lekker simpel. Óók bij deze lak gebruiken ze hetzelfde kwastje, wat ik persoonlijk erg fijn vind, aangezien ze wat breder zijn en je niet 5 keer over je nagels heen hoeft te gaan.

IMG_0026Het lakje zelf heeft een hele aparte kleur, zoals al op de verpakking staat, een beetje als een zeepbubbel. In elk licht is het wel verschillend; het varieert van paars tot blauw en roze.

Het volgende heeft Essence er zelf over te zeggen:

Breng de Essence Light Reflection top coat aan op je gelakte nagels voor een stralende finish. Je nagels krijgen een veelzijdige glans die doet denken aan een zeepbel.

Zelf heb ik een oud lila kleurig lakje van Essence aangebracht op mijn nagels (helaas uit de collectie) En vervolgens heb ik de top coat eroverheen gelakt.

Ik ben echt heel positief verrast over hoe het uiteindelijk gelukt is, het geeft een mooi effect aan de nagels en doet wat hij belooft. Zelfs als je de nagels niet in het licht houd blijft deze glans erop zitten.

Natuurlijk moest ik het ook even op wat andere kleuren proberen;

IMG_0028Eerlijk is eerlijk, bij sommige kleuren staat het natuurlijk beter dan anderen. Maar Hij is vooral echt ontzettend mooi op de zwarte nagellak, het geeft een beetje een galaxy effect op de nagels.

Ik ben ontzettend tevreden over deze top coat, en ga hem denk ik nog wel vaker gebruiken. Hij is bij de kruitvat te koop voor 1,99

Wat vinden jullie van deze top coat?

-xxx-

Anne

PS: Volg jij mij al op bloglovin

34 gedachtes over “Essence light reflection topcoat review

Geef een reactie

