Catrice volumizing lip booster review

IMG_0042

Het werd tijd dat ook eens een budget merk een volume booster uitbracht. Catrice heeft de stap durven te nemen, en belooft vollere lippen met dit product. Ik was erg benieuwt naar dit product en besloot hem uit te testen.

Verschillende high-end merken hebben natuurlijk al gelijke producten, denk hierbij aan Too Faced, dior en boujoirs. Maar nu komen eindelijk de budget merken er ook mee, Catrice is de eerste die ik gezien heb. Ook Kiko heeft er zelfs laatst een uitgebracht.

IMG_0043.JPG

Het product beloofd zelf het volgende:

Droom je van sensuele, volle lippen, gebruik dan Catrice Volumizing Lip Booster. De lipbooster bevat menthol waardoor je lippen een volume boost krijgen. Ook verbergt deze lipbooster de fijne lijntjes op je lippen.

De substantie van deze gloss is erg dik. Hij voelt ook vrij zwaar aan op je lippen, maar verassend genoeg plakt hij gelukkig niet. Hij is héél zacht roze van kleur, wat je haast niet terug ziet als je hem aanbrengt.

IMG_0044.JPGDan is het nu het moment van de waarheid; Maakt hij je lippen groter? Ik bracht de gloss aan en wachtte ongeveer een half uurtje tussen de foto’s in. Je voelt op het begin de Menthol zachtjes je lippen tintelen, waardoor het mij wel het gevoel geeft dat mijn lippen wat gezwollen raken.

Call me crazy Maar ik zie toch wel verschil in de foto’s! Het is niet drastisch natuurlijk, maar de bovenkant ziet er wat voller uit. Ik heb ook gelezen dat de resultaten afhangen over je reactie op de menthol.

Als je hem zelf zou willen proberen; Bij de kruitvat is hij te koop voor 3,59

Hebben jullie wel al eens een goede lip booster gevonden?

-xxx-

Anne

PS: Volg jij mij al op bloglovin

 

15 gedachtes over “Catrice volumizing lip booster review

Geef een reactie

