Opgemaakt Januari

IMG_0054 (2).JPG

Nooit had ik gedacht dat ik een ‘opgemaakt’ artikel zou schrijven.Ik heb het nooit iets gevonden, maar dan moet ik nu ook héél eerlijk zeggen dat het de laatste tijd wel een guilty pleasure van mij is geworden om te lezen. Dus ik ga het gewoon eens proberen. Dit zijn de producten die ik in de maand Januari heb opgemaakt.

Het eerste product is een bronzor van Mac, ‘matte bronze’. Een prachtige kleur die niet oranje uitslaat op mijn huid. Zoals je op onderstaande foto wel kan zien is er echt niks meer uit te halen helaas! Ondertussen heb ik hem al vervangen door een matte bronzor van Catrice.

Als tweede ging mijn Essence Princess mascara op! Dit is een van de fijnste mascara’s die ik ooit geprobeerd heb, ik heb hem dan ook al opnieuw gekocht. Hij doet echt niet onder voor de mac mascara die ik hiervoor had en het is ook nog eens een enorm prijsverschil.

IMG_0060De prep en prime skin enchanter van mac was de volgende. drie jaar geleden ontdekte ik deze primer, en ik droeg hem letterlijk elke dag. Ik kon écht niet zonder. Ik heb van mezelf een erg rode huid, en deze primer bedekte het gewoon helemaal. Alhoewel we toen onafscheidelijk waren, neem ik nu even een tijdje afstand. Mijn huid is enorm verbeterd en ik heb hem niet meer dringend nodig.

IMG_0057 (2).JPGToen als volgende de urban decay primer potion op ging moest i k toch wel even een traantje wegpinken hoor ( misschien ook wel nét niet) Ik kreeg deze kleine versie bij het eerste Naked palette, sindsdien ben ik er ook erg zuinig op geweest. Alhoewel het een super fijne primer is ga ik heb niet opnieuw kopen. Naar mijn mening is hij net iets te prijzig.

IMG_0059.JPGLast but not least; De essence dry druppels. Ik ben héél ongeduldig als ik mijn nagels lak, ik ga meteen overal aan en voor ik het weet kan ik mijn nagels weer opnieuw lakken. Door dit product gebeurt dit gelukkig niet meer. één druppeltje en de nagellak is geheel droog. Ik ga hem zeker opnieuw aanschaffen.

IMG_0058

Hopelijk vonden jullie het een leuk artikel!

-xxx-

Anne

PS: Volg jij mij al op bloglovin

21 gedachtes over “Opgemaakt Januari

  1. Wat grappig te zien dat je alles echt tot t laatste beetje opgemaakt hebt, zou ik ook doen bij prijzige producten! De essence mascara lijkt me erg fijn, maar ik ben altijd bang bij hele goedkope mascara’s dat ze snel uitdrogen. x

    Like

  2. Die essence nail drops heb ik ook meerdere keren opnieuw gekocht heel fijn is ie idd!
    Alleen nu heb ik de snel drogende topact van sally hansen ontdekt en die werkt nog veel fijner, alleen wat duurder helaas!

    Like

Geef een reactie

