Primark candy nails review

IMG_0045.JPGAltijd als ik in de primark naar het ‘beauty’ gedeelte loop, blijft er eigenlijk altijd wel wat aan mijn handen plakken. De ene keer is het een nieuwe kwast de andere keer is het een lipbalsem (waar ik er al te veel van heb)  Deze keer was het eens totaal iets anders; de diy candy kit nagellak.

In de verpakking zitten ‘2 lakjes’. Een fel roze kleur en een met allemaal losse korreltjes in verschillende kleuren. Ook zit er een kleine trechter bij die op het einde heel erg van pas komt bij het opruimen.

 

IMG_0046.JPGDe instructies zijn super simpel, er kan vrijwel niks mis gaan als je het zo leest:

Lak je nagels met de roze candy kleur en strooi er vervolgens de candy korrels eroverheen

Klinkt easy toch? Ik lakte mijn nagels twee keer met her roze lakje aangezien hij niet goed dekte. Achteraf was dat niet nodig , je ziet de lak zelf toch bijna niet als de korrels er op zitten. Daarna strooide ik vanuit het potje de korrels over de natte nagellak en voilร !

Ik vind het een heel leuk en speels effect geven, en tot mijn verbazing blijven de korrels er ontzettend lang op zitten. Ik heb ze ongeveer een hele week gedragen, daarna begon het toch met afbrokkelen.

En no komt eindelijk de kleine trechter tot zijn recht! Ik was natuurlijk zo dom om de korrels op de hele tafel uit te strooien.. Ik raad je aan om een bakje eronder te houden, zo heb je tenminste niet zo’n rotzooi. De trechter past perfect in het lakje van de korrels, je kan ze er dus zonder moeite weer ingieten en gebruiken voor de volgende keer.

Als je het zelf zou willen proberen; ze zijn in elk primark filiaal te koop voor 1,50

Wat vinden jullie van deze candy nails?

-xxx-

Anne

PS: Volg jij mij al op bloglovin

34 gedachtes over “Primark candy nails review

  1. Super leuk effect!
    Ik heb al een hele tijd van de Flying Tiger een paar van die potjes, maar nog geen enkele keer geprobeert!
    Toch maar eens doen zie ik ๐Ÿ™‚

    Like

Geef een reactie

