Mijn oude tekeningen

IMG_0041.JPG

Toen ik deze week mijn kamer aan het opruimen was kwam ik helemaal onderaan in een kastje 2 hele oude tekenboeken van mij tegen, van ongeveer 6 jaar geleden. Het was voor 2 jaar lang een grote hobby van mij. Toen dacht ik dat ik er echt goed in was… Nu ik er op terug kijk was dat absoluut niet het geval.

De eerste tekening die ik zag toen ik het eerste boek openmaakte: Een uil. wauw. Veel heb ik er niet over te zeggen, sprakeloos… Vooral de staart die op een bever lijkt, heel mooi gedaan Anne!

IMG_0029

De tweede tekening is ook niet veel verbetering.. Ik bedoel, kijk naar die handjes. Waarom dacht je dat dit goed was Anne, waarom?!

IMG_0030We gaan even ongeveer 3 maanden verder kijken; toen vond ik portretten helemaal geweldig, en dat probeerde ik natuurlijk ook uit. Het zijn er twee van Rihanna ( Ja dat is Rihanna)  Voordat je nog een beetje naar beneden scrolt naar de foto’s, je bent gewaarschuwd, ik wil je geen trauma geven!

Gelukkig na dat dieptepunt werd ik toch ietsjes beter, ik begon met het tekenen van doodshoofden. Het merk Ed Hardy, (kennen jullie dat nog?) was toen echt helemaal in. Geen idee hoe ik van die portretten naar dit ben gegaan in nog geen 2 maanden tijd trouwens.

En als laatste natuurlijk mijn meesterwerk; invisible woman.. Ik laat hier gewoon mijn kunsten voor zichzelf spreken

IMG_0038Nu wil ik even een momentje pakken om 12-jarige Anne te bedanken voor haar mooie tekeningen. Nooit gedacht dat ik er nog zo ontzettend van zou genieten 6 jaar verder.

Vonden jullie mijn tekeningen ook mooi?!

-xxx-

Anne

PS: Volg jij mij al op bloglovin

23 gedachtes over “Mijn oude tekeningen

Geef een reactie

