Mac stone lipstick review

FullSizeRender (4) - kopie.jpg

Ja hoor, ik heb weer een nieuwe Mac lipstick toegevoegd aan mijn verzameling; Stone. Een koele, donkere, matte kleur. Zodra ik deze kleur op verschillende beautyblogs zag verschijnen moest en zou ik hem ook halen.

Normaal bespreek ik in al mijn reviews ook de verpakking, maar laten we eerlijk zijn. Ik ga niet voor de 10e keer schrijven dat ook deze lipstick van Mac ook weer in de klassieke zwarte huls zit. Dus daar zijn we dit keer vlug mee klaar!

FullSizeRender (5) - kopie

Het leuke van deze lipstick vind ik dat hij bij echt iedereen er anders uitziet. Zoek maar eens bij google afbeeldingen, ze pakken allemaal anders uit!

Eerlijk is eerlijk, ik moest wel erg wennen aan de donkere kleur, normaal heb ik een lichte peach kleur op, of een subtiele roze .. dus dit was dus echt wel wat anders. Op het begin wist ik ook niet of ik hem wel mooi bij mezelf vond staan, maar nu heb ik hem vrijwel dagelijks op.

FullSizeRender - kopie (5).jpg

Hij is ontzettend makkelijk aan te brengen en trekt niet in de lijntjes. Ook droogt hij niet uit, wat ik eigenlijk wel verwacht had bij een matte lipstick. Alhoewel ik dat fijn vind, zit er ook een nadeel aan. Drogere lipsticks blijven namelijk wel beter zitten.. Zelf merk ik dat ik hem door de dag heen vaak moet bijwerken, hooguit blijft hij 2 uur zitten.

Al met al ben ik er natuurlijk super blij mee, alleen had hij wat langer mogen blijven zitten!

Hopelijk vonden jullie het een fijne review!

-xxx-

Anne

15 gedachtes over “Mac stone lipstick review

  1. Ik vind deze zo mooi! Wel een beetje buiten mijn comfortzone, daarom ben ik bang dat ik ‘m niet zal dragen. Toch wil ik die heel graag hebben haha. Misschien een keer langs Douglas en uittesten!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

