Mac DIVA lipstick review

Een tijdje geleden was ik Amsterdam en wat doe je als je als mac obsessed bent? Juist ja, je gaat naar de Mac pro store! Het is toch altijd weer een uitje voor mij om naar de store te gaan. Veel nieuwe producten en toch net wat beter advies dan in de meeste counters naar mijn mening.

foto 2 - kopie (12)

Al een tijdje was ik aan het zoeken naar een nieuwe donkere lippenstift, maar ik vond nooit de juiste kleur.. Ik ben namelijk heel erg bleek, en de donkere kleuren accentueren dat alleen maar meer en meer. Dus uiteindelijk heb ik een werknemer bij de mac om advies gevraagd. en de eerste die hij voor mij uitkoos was DIVA. Ik was meteen verliefd toen hij de lippenstift op mij uitprobeerde, en nam hem zonder te twijfelen mee naar huis.

DIVA is een matte donker rode/ paarsachtige kleur. Matte kleuren zijn sowieso erg in deze zomer, dus dat kwam ook al goed van pas. Ook is de kleur zeer intensief en heeft hij een extreem goede pigmentatie.

fotog

Doordat de lipstick mat is, is hij wel wat stroever om aan te brengen, dus ook gaat een strak lijntje trekken wat moeizaam, maar dat went op een gegeven moment wel. Wat hiervan wel natuurlijk het voordeel is: hij blijft super lang zitten! Hij blijft makkelijk zo’n 5 a 6 uur zitten, zelfs met eten en drinken. Ook droogt het je lippen niet uit, waar ik toch wel bang voor was omdat hij vrij stroef aanbrengt, maar dat is gelukkig niet het geval.

foto 1 - kopie (11)

Hij is te koop bij elke mac counter en pro store voor 19,00

Wat is jouw favoriete kleur van mac?

-xxx-

PS: volg jij mij al op bloglovin ?

23 gedachtes over “Mac DIVA lipstick review

  1. Zo’n kleurtje wil ik ook nog wel in m’n stash! ā¤ Kleine tip: Ik had het leuk gevonden als ik een full face foto kon zien omdat je zei dat je bleek was en in een close up valt dat niet goed te zien. šŸ˜‰

    Geliked door 1 persoon

  2. Ik accentueer vooral graag mijn ogen. Ik vind zelf dat ik niet zo’n heel mooie lippen heb (ik heb ook heel hard een gummy smile) dus ik doe geen lippenstift op. Ik vind dat wel spijtig want zeker nu er ook fellere kleurtjes in zijn voor op de lippen zou ik dat wel kei tof vinden moest ik lippenstift kunnen opdoen šŸ™‚

    Like

  3. Pingback: Lip product addict tag |

Plaats een reactie