Leef ik nog?!

Heey iedereen,

kennen jullie me nog? hopelijk zijn jullie mij niet vergeten. Het is al 2 maanden geleden dat ik wat op mijn blog heb gepost. Van het een op het andere moment ben ik plotseling gestopt met schrijven, hetgene wat ik maar al te graag doe.

Somethime’s life just gets in the way ….. Je kent het wel, druk met school ( vooral deze laatste maanden!) werk… en dan ook nog eens een sociaal leven onderhouden. Er is zo veel gebeurd de laatste paar maanden, ik ga het jullie allemaal nog een keer uitleggen, maar op dit moment vind ik het nog te moeilijk om op mijn blog te posten!

Ik heb besloten weer te gaan bloggen, maar dit keer beloof ik niet hoeveel artikels er komen in een week of maand. Totdat ik vakantie heb ga ik het gewoon voor mijn eigen plezier doen ( wat ik altijd doe, daar vanaf gezien)

Ik hoop dat het goed gaat met jullie allemaal, en ik kan niet wachten om jullie weer te spreken!

 

-xxx-

Anne

Een gedachte over “Leef ik nog?!

Plaats een reactie